Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Hon vill inte ha sex

Av sankteper - 1 februari 2012 21:48



Tege vill inte ha sex! Hon är för jävla trist. Inte ett nyp på en hel vecka och hon skyller på hormonerna.  Typiskt kvinnor! Som om det skulle spela någon roll? Hon kan väl bara ligga där så fixar jag vad jag behöver, så kan hon sova sedan! Jag begär ingenting av henne det vet hon ju! Har aldrig gjort!  Hon har legat som en planka i alla år och bara tagit emot medan jag har fått anstränga mig. Hon har väl inget att klaga över. Nu säger hon att hon är trött på det. Det är väl jag som borde vara trött efter att ha tillfredställt henne i alla år?  Jag vet inte vad som hänt, har hon blivit frigid? Hon kan väl spela med lite i alla fall, vi är ju ändå gifta och som man har man ju sina behov..

varför leva ihop om man inte får kn**lla? Vad vill kvinnor egentligen? Vad är det för fel på er?


Nu skojade jag med er för ni tror väl ändå inte att det går till så hemma hos oss?  Men det vore intressant att veta hur många män som tänker och fungerar så här. Ganska många efter vad jag förstått. Det mest förvånande är att en del yngre män fortfarande i dagens upplysta samhälle inte kan mer om kvinnors sexualitet. Skrämmande!  Hur är det med kvinnorna? Är ni nöjda?  Vad vet ni om män?  Vad vet män om kvinnor? Vet vi något överhuvudtaget om varandra trots all upplysning?



 
 
Ingen bild

noboytoy

2 februari 2012 14:27

Är det det här vi kallar "kärlek"?

sankteper

2 februari 2012 16:45

Ja det är precis det vi också undrar? Du ställde dig exakt rätt fråga.

 
Ingen bild

Bittersillen

2 februari 2012 22:06

Det man inte vet det frågar men, så man kan lära sig :)

 
Bella

Bella

21 mars 2012 12:06

Jo, fy det där känns igen alltför väl.

http://ingemanskvinna.bloggplatsen.se

sankteper

21 mars 2012 21:39

Gör det det? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sankteper - 25 januari 2014 22:44

Om jag fick säga precis vad jag vill till Försäkringskassan, Arbetsförmedlingen och till regeringen ja då skulle jag säga något i den här stilen:   Era jävlar! Era förbannade svin! Vad vet ni? Vad kan ni! Svinpälsar och satans lakejer!! Ni g...

Av sankteper - 2 januari 2014 23:38

    Vi vill önska våra läsare ett Gott Nytt År och samtidigt be om ursäkt för att inläggen är lite glest inkommande. Bloggen blir dessvärre lite bortglömd mellan varven med alla andra överhängande saker som måste göras. Tyvärr innebär det också a...

Av sankteper - 19 december 2013 13:04

    Who cares in Sweden!  Det är namnet på en filmserie i tre delar som ingen bör missa. Det handlar om läkemedelsindustrins vidriga hantering av information och lobbying till mutade läkare. Men inte bara det! Utan i den här filmen får vi verkl...

Av sankteper - 15 december 2013 13:30

    Vi borde starta en global kvinnoklubb. Det behövs ofta så lite för att kvinnor ska förändra sina liv trots ett massivt, kompakt motstånd i form av traditioner och kultur. Ge en kvinna ett halmstrå, och hon kommer att göra vad hon kan för att ...

Av sankteper - 11 december 2013 20:50

    Kan man tänka sig! Miljöpartiet tar upp förslaget om medborgarlön i ett mäktigt anförande. Missa inte det!   https://www.youtube.com/watch?v=StYEdWn8LyA ...

Ovido - Quiz & Flashcards