Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Mera Johan Ekenberg med sitt trams!

Av sankteper - 18 juni 2012 21:33


Jag orkade lyssna fram till 3.10 sedan gick jag i taket!!!!!!   När jag lugnat ned mig ska jag fortsätta.

Det var bl.a det här klippet jag syftade på när jag skrev inlägget om dumskallen Johan Ekenberg.


http://youtu.be/HaWODVDgk0c

 
 
Ingen bild

Lotta

18 juni 2012 23:03

Sanslöst!
Ha ha ha...
Han kan skava tills han dör. Han kommer ändå aldrig att lyckas. Tar han betalt för det här? Jisses vad folk blir lurade. Ha ha ha...

sankteper

19 juni 2012 20:41

Ja men visst är det sanslöst!!!!

 
Ingen bild

noboytoy

19 juni 2012 20:20

Alltså, den här karln kan ju inte vara riktigt frisk..?
Det här var nog nåt av det mest idiotiska jag har hört ploppa ur en mansmun som vill tala om för kvinnor vad kvinnor skall känna, var de skall känna och hur de skall känna en mans penis och till och med hur de skall känna när de föder barn.

Tror han verkligen att när vattnet går på en gravid kvinna, så är det en sprutorgasm? Muahahah! Och den här mannen har hållt på sedan 90-talet och ljugit för kvinnor och män om kvinnors sexualitet? Osmakligt att blanda in övergrepp mot barn i kurser om vuxnas sexualitet.

Vilken jävla dåre, alltså!!! Han måste ha förstört många kvinnors sexliv på vägen, i all sin galenskap. Fruktansvärt!!

sankteper

19 juni 2012 20:44

Ja man blir vansinnig på karln!!! Jag har ännu inte orkat lyssna färdigt på klippet, men jag gjorde det förra veckan och innan jag skrev mitt långa inlägg om honom här nedanför. Det räckte.. Skönt att höra att fler instämmer i mina synpunkter angående detta specialämne. Han är fan inte riktig i skallen!

 
Ingen bild

noboytoy

19 juni 2012 22:45

Han verkar ändå förstå att kvinnors lustcentra sitter i klitoris? Trots det vill han liksom ignorera den helt och hållet och därmed frånta kvinnor deras sexuella njutning till förmån för det eviga manliga runkandet, eller skavandet, som Lotta skriver? Runkandet av penis i kvinnokroppen, menar han måste nå ända upp i livmodern på kvinnor för där, långt ifrån klitoris, inbillar han sig och andra människor att kvinnor kan få orgasm? Han vill inbilla sig och andra, i all sin manliga dårskap, att en kvinnas livmoder är till för män, skapad för män? Han måste ju vara psykiskt sjuk på nåt sätt?

sankteper

20 juni 2012 09:22

Ja han gör klitoris till en liten onödig pryl på utsidan som man kan använda vid barnafödande. Han lever helt på "logiken" och myten att vaginan och livmodern borde vara den logiska platsen för vår njutning eftersom det passar mannens behov bättre. Det är m.a.o den gamla myten som passar mäns förståndsnivå som han håller vid liv genom sina kurser. Det verkar som om kvinnorna som är med där är villiga att tro på honom. Bara den bild han ritar på tavlan av livmodern som en direkt öppning man kan ta sig in i. En "köttig" sak som rööör sig utan att mannen ens behöver göra något. Vad? Det han talar om är att kvinnor har och borde ha en kukhungrig f*tta med en slukande livmoder, och att det borde vi lära oss att inse så vi kn*llar lite oftare till männens stora glädje! Han talar ingenting om hur en man får tillträde till den där fantastiskt kåta livmodern som ligger och håller på sig, enligt honom p.g.a kvinnoirs eländiga undermedvetna minnen. Om man går till en gynekolog och de ska in i livmodern så måste de nöstan bäönda upp den för att ta prover på insidan vilkjet är smärtsamt. Den ligger inte öppen med en "gapande" kuksugande ingång. Herregud! Ja suck..

 
Atmosphere girl

Atmosphere girl

20 juni 2012 11:37

Det här var ju bara ...jättekonstigt. Menar han allvar? I såna fall, vad har han fått sina konstiga uppfattningar ifrån? Hittar han bara på ur egen fantasi?

http://theatmospheregirl.blogspot.com

sankteper

21 juni 2012 01:05

Ja tjejer, jag vet inte..
Jag såg inga särskilda utbildningar inom det området från hans hemsida så vitt jag minns.
Han lär ha studerat österlänsk filosofi och visdomar. Kanske är det Tantrasex som han gjort sitt eget kollojoks på? Frågan är väl om karln har eller haft något sexliv alls..

 
Ingen bild

Saga

20 juni 2012 18:18

Vilken DÅRE!! Kan inte fatta. Betalar folk för det där? Det där är det sjukaste jag någonsin sett. Jag klarar inte ens tre minuter!!!!!!!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sankteper - 25 januari 2014 22:44

Om jag fick säga precis vad jag vill till Försäkringskassan, Arbetsförmedlingen och till regeringen ja då skulle jag säga något i den här stilen:   Era jävlar! Era förbannade svin! Vad vet ni? Vad kan ni! Svinpälsar och satans lakejer!! Ni g...

Av sankteper - 2 januari 2014 23:38

    Vi vill önska våra läsare ett Gott Nytt År och samtidigt be om ursäkt för att inläggen är lite glest inkommande. Bloggen blir dessvärre lite bortglömd mellan varven med alla andra överhängande saker som måste göras. Tyvärr innebär det också a...

Av sankteper - 19 december 2013 13:04

    Who cares in Sweden!  Det är namnet på en filmserie i tre delar som ingen bör missa. Det handlar om läkemedelsindustrins vidriga hantering av information och lobbying till mutade läkare. Men inte bara det! Utan i den här filmen får vi verkl...

Av sankteper - 15 december 2013 13:30

    Vi borde starta en global kvinnoklubb. Det behövs ofta så lite för att kvinnor ska förändra sina liv trots ett massivt, kompakt motstånd i form av traditioner och kultur. Ge en kvinna ett halmstrå, och hon kommer att göra vad hon kan för att ...

Av sankteper - 11 december 2013 20:50

    Kan man tänka sig! Miljöpartiet tar upp förslaget om medborgarlön i ett mäktigt anförande. Missa inte det!   https://www.youtube.com/watch?v=StYEdWn8LyA ...

Ovido - Quiz & Flashcards